kotak kayu diy melangkah mengelilingi dek terapung

Ramai yang nak buat projek kayu DIY je. - Pembekal

Ramai yang nak buat projek kayu DIY je dekat rumah sekarang ni.See more of Pembekal Kayu Pallet Selangor on Facebook . Paling basic ni.. kalau takda ni.. jangan kan nak buat katil.. nak buat kotak 4 segi pun takkan boleh jadik.. :) 2.kena ada level ni.. kalau orang jenis tak kesah.. takyah la beli.. buat dek je lah.

Diy kayu pine - Home | Facebook

Diy kayu pine, nilai 3. 1K likes. Menbuat perabot rumah mengikut permintaan pelangan,menerima tempahan dan menbuat pengubahsuian/partition kedai dan.

I Am Me : Love, Life & Inspirations: DIY : Hantaran

1 Feb 2016 . Maka bermula la sesi meng'hunting' kotak kayu pallet tu. nak beli bajet ciput ja.. jadi aku sewa je.. google2 jumpa satu kedai DIY kat area.